Edyta Kowal na czele marketingu Socjomanii

Do zespołu firmy consultingowo-szkoleniowej Socjomania dołączyła Edyta Kowal. Objęła nowe stanowisko chief marketing officera w warszawskim biurze agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Edyta Kowal na czele marketingu Socjomanii

Głównym zadaniem Edyty Kowal będzie prowadzenie działań marketingowych Socjomanii, w tym rozwój strategii komunikacyjnej i działań content marketingowych.

Dołączenie Kowal związane jest z pozyskiwaniem nowych klientów w stolicy i koniecznością rozbudowy lokalnego zespołu przez krakowską spółkę.Menadżerka wesprze także zespół ekspertów Socjomanii w projektach realizowanych dla klientów.

Przed dołączeniem do Socjomanii, Kowal odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła serwis branżowy Prowly Magazine, poświęcony public relations. Z końcem lipca rozstała się z firmą.

Wcześniej była redaktor naczelną portalu Proto.pl oraz specjalistką public relations, wspierającą marki Castrol czy Evenea.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]