SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Efekt domina 2” oglądało 920 tys. widzów. TVN wygrał z konkurencją

Drugi sezon „Efektu domina” gromadził średnio 917 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominik Kulczyk był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 745 tys. zł.

Dominika Kulczyk, fot. tvn Article

Premierowe odcinki drugiej serii dokumentalnego cyklu „Efekt domina” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 11.00, w okresie od 12 kwietnia do 31 maja br. Średnia oglądalność programu wyniosła 917 tys. widzów, co przełożyło się na 10,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji, wyemitowany 17 maja. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,04 mln osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

17-05-2015

11:00:18

1 038 331

11,10%

12-04-2015

11:00:05

1 030 297

10,76%

31-05-2015

11:00:46

980 451

11,65%

W czasie emisji „Efektu domina” TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajęła TVP2, która pokazywała wówczas program „Wojciech Cejrowski - boso przez świat” oraz magazyn „Makłowicz w podróży”, co przełożyło się na 8,94 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 6,87 proc.), zaś najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (gł. dokumenty; tylko 5,28 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej wiceliderem był Polsat, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Efekt domina 2

917 041

10,02%

11,33%

TVP2

818 306

8,94%

6,76%

Polsat

628 653

6,87%

8,78%

TVP1

483 018

5,28%

3,09%

Wpływy TVN z reklam emitowanych przy tej produkcji wyniosły 745 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Efekt domina” to program pokazujący problemy z jakimi zmagają się najbardziej pokrzywdzeni  przez los ludzie. Przedstawia on akcje pomocowe inicjowane przez Kulczyk Foundation - fundację Dominiki Kulczyk, która jednocześnie jest gospodynią programu. Pierwsza edycja produkcji na antenie TVN pokazywana była wiosną ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Efekt domina 2” oglądało 920 tys. widzów. TVN wygrał z konkurencją

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gak
Uważam, że to świetny program. Przemyślany, ma historię, praktyczny wymiar-bo Dominika pomaga potrzebującym. Bardzo dobra realizacja, zdjęcia, montaż. Świetne, wzruszające historie.
15 10
odpowiedź
User
rgtr
917 tys widzow, sukces nie ma co,
8 10
odpowiedź