SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Effective Media wypromuje mięso kacze

Dom mediowy Effctive Media zrealizuje na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa kampanię promującą spożycie mięsa kaczego. Firma zajmie się obsługą budżetu wynoszącego 900 tys. zł.

Effective Media wygrał przetarg Krajowej Rady Drobiarstwa, pokonując w nim pięciu konkurentów. Ich nazw nie ujawniono.

Kampania ma przełamać dwie główne bariery spożycia mięsa kaczego w Polsce - przede wszystkim wciąż niską popularność w handlu i wśród konsumentów oraz brak wiedzy na temat sposobu przyrządzania i walorów smakowych kaczki. Akcja ma zbudować wizerunek mięsa kaczego jako serwowanego zgodnie z tradycją na specjalne okazje, święta, uroczystości rodzinne.

Działania będą obejmować prasę, public relations, telewizję, internet oraz promocje wśród polityków i liderów opinii (m.in. pokazy i degustacje). Ponieważ mięso kacze ma serwowane na specjalne okazje, aktywności będą realizowane w dwóch okresach: tuż przed Wielkanocą (w prasie, internecie i Sejmie, a także poprzez PR z lunchem prasowym) oraz przed Bożym Narodzeniem (w telewizji i poprzez PR). Budżet kampanii wynosi 900 tys. zł.

Krajowa Rada Drobiarstwa dotychczas przeprowadziła kilka kampanii promujących mięso drobiowe. Wiosną ub.r. hodowcy promowali drobiowe przysmaki, a jesienią 2012 roku - działania reklamowe informowały o nowej jakości w drobiarstwie. Mięso indycze promowano w kampanii latem dwa lata temu, a aktorka Anna Przybylska wraz z mężem trzy lata temu zachęcali do jedzenia mięsa z kurczaka.

Dołącz do dyskusji: Effective Media wypromuje mięso kacze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl