SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom, McCann Poland, McDonald's i Maspex mają najwięcej nominacji do Effie 2021

Jury tegorocznej, 22. edycji konkursu Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (Publicis Groupe), wśród agencji reklamowych - McCann Poland, a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s i Grupa Maspex.

Article

Ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich, wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Wśród agencji reklamowych najwięcej nominacji otrzymały: McCann Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5).

12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe), kolejne otrzymali Performics (7) i Spark Foundry (7)  oraz należąca do GroupM agencja Wavemaker (6).

Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), LEGO (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).

Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji Jury przyznało w kategorii React & Defend.

Uzupełnienie: w kategorii Napoje Bezalkoholowe współzgłaszającym kampanii  Sprite "Jest rok 2077. Pragnienie to przeszłość" jest CD PROJEKT RED.

Uroczysta gala wręczenia tegorocznych nagród Effie Awards odbędzie się 26 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom, McCann Poland, McDonald's i Maspex mają najwięcej nominacji do Effie 2021

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A co to się stało z telekomunikacja? Tyle kampanii i bez rezultatów?
odpowiedź
User
ehe
Cały czas to samo towarzystwo
odpowiedź
User
Tomek
Bravo Carat i Dentsu!!!
odpowiedź