SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ekipa na swoim” ma tylko 590 tys. widzów. Konkurencja zdecydowanie lepsza

Nowy reality-show Polsatu „Ekipa na swoim” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 589 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu ma zdecydowanie niższe wyniki niż rok wcześniej i przegrywa z konkurencją.

„Ekipa na swoim” ma tylko 590 tys. widzów. Konkurencja zdecydowanie lepsza

„Ekipa na swoim” na antenie Polsatu emitowana jest we wtorki o godz. 22.00, począwszy od 30 kwietnia br. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność reality-show wyniosła zaledwie 589 tys. osób, co przełożyło się na 5,17 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 7,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zanotował drugi odcinek programu, który śledziło 692 tys. oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. reality-show obniżyło widownię wtorkowego pasma aż o 920 tys. widzów. Rok wcześniej we wtorki o 22.00 Polsat oglądało 1,51 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,67 proc. oraz 14,66 proc.

Polsat w czasie emisji „Ekipy na swoim” zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, która w tym paśmie pokazuje serial „Prawo Agaty” oraz talk-show „Kuba Wojewódzki”, co przekłada się na 18,11 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 17,70 proc.), a trzecie - TVP1 (filmy fabularne; 8,04 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

W reality-show „Ekipa na swoim” drużyny z trzech miast rywalizują ze sobą o możliwość prowadzenia piwiarni w wybranym mieście (Toruniu, Częstochowie lub Kielcach). W jury programu znajduje się były piłkarz Radosław Majdan, psycholog Maria Rotkiel oraz barman Tomasz Cygiert, a gospodynią reality-show jest Aleksandra Szwed. Program sponsorowany jest przez producenta piwa marki Warka, a za jego produkcję odpowiada Rochstar (więcej na ten temat).

 


„Ekipa na swoim” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
2013-04-305719174,83%6,91%
2013-05-076923596,25%7,94%
2013-05-145032704,47%7,37%
Średnio5893905,17%7,40%


Oglądalność programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN206172818,11%21,85%
TVP2201536017,70%13,12%
TVP19151298,04%7,44%
Polsat-Ekipa na swoim5893905,17%7,40%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ekipa na swoim” ma tylko 590 tys. widzów. Konkurencja zdecydowanie lepsza

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur
"Stacja w czasie emisji formatu ma zdecydowanie niższe wyniki niż rok wcześniej, ale przegrywa z konkurencją."

To jak w zdaniu - "Idźmy drogą wojskową! Dłuższa ale za to pod górkę!"
odpowiedź
User
rurku
Trzeba było poczekać kilka tygodni i dać w miejsce Tylko tańca albo Tylko muzyki
odpowiedź
User
minerlany
jakie piwo taki program.... aż dziwne, że Polsat dał sie na to namówić
odpowiedź
User
Gosc
Tego badziewnego show nie da sie ogladac ,nie dosc ze nudne jak flaki z olejem to jeszcze sztuczne
zawsze Polsat musi cos kopiowac z Tvn a nigdy to im na dobre nie wychodzi
niech ten show jak najszybciej sciagna z antenty bo to zalosne widowisko
odpowiedź
User
ZdenegSmetana
Całe szczęście, że Polsat jest tel.komercyjną i płacąc abonament ich nie wsparłem. Oglądając to widowisko (ekipa na swoim) byłem zażenowany, a ponieważ mam kablówkę szybko znalazłem inny program, z rozrywką nieco wyższych lotów.
odpowiedź