SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ekologiczna kampania Hondy

Honda uruchamia internetową kampanię 'Good to Grow', której celem jest wsparcie brytyjskiej premiery najnowszego hybrydowego modelu Hondy Insight.

Kampanię przygotowała agencja cyfrowa Collective. Rozpocznie się ona 2 kwietnia, a konsumenci będą mieli szansę na wygranie 10 tysięcy funtów.

Największy nacisk w kampanii ma być położony na zastosowany w nowej Hondzie Insight system Eco Driver Assist. System ten na tablicy rozdzielczej pokazuje ikony pięciu różnych roślin, które rosną o ile kierujący pojazdem jeździ wydajnie.

Kampania będzie zachęcać konsumentów do opiekowania się umieszczonymi w specjalnej szklarni pięcioma prawdziwymi roślinami do czasu ich pełnego rozkwitu. Uczestnicy konkursu będą mogli śledzić rozwój swoich roślin dzięki obrazowi z kamery internetowej i codziennie wykonywać zadania zapewniające im opiekę. Osoba, której rośliny jako pierwsze w pełni rozkwitną, wygra 10 tysięcy funtów.

Połowa z tej sumy zostanie przeznaczona na wybraną przez zwycięzcę organizację charytatywną, a druga połowa na własne, "przyjazne środowisku" wakacje.

źródło: Marketing Week

  • Więcej informacji:
  • Honda
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ekologiczna kampania Hondy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl