Ekspresy do kawy Siemensa reklamowane w telewizji (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży ruszyły działania komunikacyjne automatycznych ekspresów do kawy marki Siemens (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję przygotowały firmy OMD i PrimeMovers.

km
km
Udostępnij artykuł:

Działania, które potrwają do końca kwietnia br., obejmują wsparcie wszystkich linii ekspresów marki Siemens, w tym najnowszej EQ.3 oraz EQ.9. Wszystkie modele wyposażone są w młynek ceramiczny.

Billboard sponsorski prezentujący linie ekspresów będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, TVN24, TVN7, Polsat). Ponadto w wybrane weekendy w elektromarketach rozpoczną się degustacje kawy przygotowanej przy pomocy ekspresu. Dla osób, które zdecydują się wówczas na zakup urządzenia przygotowano prezent w postaci zapasu 3 kg kawy.

Billboard sponsorski powstał we współpracy BSH z domem produkcyjnym PrimeMovers. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych