Ekspresy UMilk Nespresso reklamowane eventowo

W największych centrach handlowych ruszyła eventowa kampania promująca UMilk - nowe ekspresy kawowe marki Nespresso (Nestlé Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Momentum (McCann Worldgroup).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii ekspresów UMilk na stoiskach w wybranych centrach handlowych będzie można nie tylko degustować kawę Nespresso, lecz również zaprojektować autorską filiżankę, wykorzystując do tego specjalną aplikację iPadową. Zwycięskie projekty zostaną nagrodzone bonami Apart o wartości 250 zł oraz filiżankami z kolekcji Glass od Nespresso.

Akcja potrwa do 23 grudnia, a stoiska promujące UMilk Nespresso będą działać w centrach handlowych we Wrocławiu (Galeria Dominikańska, Bielany PH), Krakowie (Galeria Krakowska), Katowicach (Silesia City Center), Poznaniu (King Cross Marcelin, Galeria MM), Bydgoszczy (Focus Mall), Szczecinie (Kaskada), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Warszawie (Arkadia, Blue City, M1 w Markach).

grafika

Ponadto każdy, kto do końca października kupi ekspres UMilk, otrzyma voucher na kawę o wartości 245 zł.

Za całościowe przygotowanie (pomysł kreatywny, mechanika, scenografia stoisk, koncepcja i produkcja aplikacji iPadowej) oraz realizację promocji odpowiada agencja Momentum (należąca do McCann Worldgroup), która zdobyła to zlecenie w dwuetapowym przetargu, pokonując w nim cztery inne firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style