SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Electrolux promuje się „w szwedzkim stylu”

Ruszyła „Promocja w szwedzkim stylu” wspierająca pralki i suszarki do ubrań Electrolux. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z agencją Pompidou.

W ramach „Promocji w szwedzkim stylu” każdy, kto kupi pralkę lub suszarkę do ubrań marki Electrolux, otrzyma bilet na wycieczkę promem Stena Line do Szwecji. Akcja rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do 15 kwietnia.


Promocję wspierają działania reklamowe obejmujące BTL. Strategię akcji wspólnie z firmą Electrolux Poland przygotowała agencja Pompidou, która zajęła się też kreacją i produkcją reklamujących tę ofertę materiałów BTL.

Dołącz do dyskusji: Electrolux promuje się „w szwedzkim stylu”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl