SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”

Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii, która potrwa od 11.10 do 21.12 zaplanowano działania PR, w Social Mediach, współpracę z influencerami oraz ekspertem, video podcasty, a także wsparcie w prasie tradycyjnej, online i radio.

Article

Firma pielęgnując szwedzkie wartości i ich nierozerwalny związek z naturą, tworzy produkty w jasno określonym celu. Troszcząc się o przyszłe pokolenia, stara się działać, zabiegając o utrzymanie ekologicznej równowagi naszej planety. Aby dostarczyć konsumentom dodatkowej wiedzy o zrównoważonej kuchni, marka wystartowała z nową kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, za zakup mediów natomiast agencja Zenith. Markę w działaniach PR natomiast wspiera agencja 2BUP Consulting. Materiały dotyczące kampanii można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz stronie internetowej marki Electrolux, a także w wiodących stacjach telewizyjnych (grupa TVN oraz stacje tematyczne).

Więcej na stronie www.electrolux.pl/gotowanie-bez-marnowania

W ramach działań marka Electrolux przygotowała ponadto podcast „Projekt Kuchnia” – w sześciu rozmowach goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Odcinki publikowane są w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia. Znajdziemy je w formie audio na Onet Audio oraz na platformach streamingowych takich jak Spotify, Apple Podcasts oraz Google Podcasty, a także w formie wideo na platformie YouTube.

Program powstał przy współpracy Ringier Axel Springer Polska, a za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith. Aby jeszcze bardziej poszerzyć temat warto wrócić do pierwszego sezonu podcastu, który wraz z nowymi odcinkami dostępny jest pod linkiem: http://www.projektkuchnia.onet.pl.