EM Lab realizuje Internetową Rewolucję dla Google

EM Lab na zlecenie Google Polska zajmuje się organizacją cyklu eventów Internetowa Rewolucja. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa Rewolucja to cykl pięciu eventów, które mają edukować małe i średnie przedsiębiorstwa w zakresie korzyści z wykorzystania internetu w ich działalności. Dwie pierwsze imprezy odbyły się w ub.r. (we Wrocławiu i Krakowie), a trzy kolejne są planowane na wiosnę br. EM Lab na zlecenie Google Polska odpowiada za kompleksową realizację eventową tego cyklu. Natomiast jego komunikacją w zakresie BTL i digital zajmuje się agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Obie firmy należą do grupy Mediacap.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych