SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Emilia Bryl awansowała na dyrektora marketingu w PepsiCo

Emilia Bryl po pięciu latach pracy w strukturze marketingu firmy PepsiCo awansowała na stanowisko dyrektora marketingu marek przekąsek w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Emilia BrylArticle

Bryl objęła w PepsiCo stanowisko dyrektora marketingu na region CEE (Europy Środkowo-Wschodniej) odpowiedzialnego za markę Cheetos i inne lokalne marki w kategorii przekąsek.

W firmie pracuje od początku 2012 roku. Przez pierwsze dwa lata była marketing managerem marek Sunbites, Cheetos, Star, Mr Snaki i Twistos. Potem została senior marketing managerem marki Lay's, a następnie marketing managerem Lay's i Ruffles odpowiedzialnym za rynki Europy Wschodniej.

Do PepsiCo przeszła z firmy Reckitt Benckiser, gdzie pracowała blisko cztery lata. Była tam brand managerem, senior brand managerem i category managerem. Wcześniej zaś pracowała w firmie Colgate-Palmolive.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Emilia Bryl awansowała na dyrektora marketingu w PepsiCo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl