Empathy dla Nespresso

Firma Empathy – Internet Software House wygrała międzynarodowy przetarg na stworzenie systemu B2B dla Nespresso, marki kawy wchodzącej w skład Nestlé Group. Realizowana platforma internetowa ma ułatwić obejmujący zewnętrznych partnerów proces zarządzania obsługą zgłoszeń serwisowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tworzony przez Empathy system B2B ma ułatwić koordynację procesów obejmujących m.in. odbiór maszyn, zarządzanie urządzeniami zastępczymi oraz niezbędną logistykę. System początkowo zostanie wdrożony w siedmiu krajach: Polsce, Austrii, Kanadzie, Czechach, Niemczech, Węgrzech i w USA.

Do tej pory dane dotyczące obsługi zgłoszeń serwisowych znajdowały się w systemie ERP Nespresso. Dostępu do niego nie posiadali jednak partnerzy odpowiedzialni za serwisowanie maszyn oraz logistykę. Rozwiązaniem tego problemu ma być realizowany przez Empathy webowy system B2B. Dzięki integracji z systemem ERP będzie on umożliwiał wymianę informacji między Nespresso a partnerami oraz stałe monitorowanie statusu każdego zgłoszenia.

"Dedykowane aplikacje webowe zintegrowane z systemami ERP to optymalne rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw i korporacji chcących usprawnić współpracę z partnerami. Zapewniają tak ważny we współczesnym biznesie dostęp do niezbędnych danych niezależnie od miejsca i czasu. Sprawdzają się szczególnie tam, gdzie znaczenie ma łatwa, zdalna komunikacja z kontrahentami korzystającymi z urządzeń o zróżnicowanej konfiguracji" - stwierdził Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day