SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Enea wybiera agencję od marketingu sponsoringowego

Spółka energetyczna Enea wybiera w przetargu agencję wspierającą w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Budżet to 14,2 mln zł.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Przetarg spółka dotyczy Enea wyboru agencji wspierającej firmę w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych.

Agencja ta zajmie się tymi działaniami w zakresie promocji marki Enea, promocji jej ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych. 

Zwycięska firma będzie pracować dla spółki przez 2 lata, a budżet jaki na ten cel przeznaczy spółka wynosi 14,2 mln zł netto (bez VAT). 

Przetarg trwa do 31 stycznia br. 

 

Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję od marketingu sponsoringowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytam
A co tam słychać w SigmaPIS? Już zweryfikowani przez wolny rynek?
odpowiedź
User
Reklama pranie mózgu już od rana
Po co reklamować coś co jest nie dostępne w całej Polsce.
odpowiedź