Enefit nowym klientem Reprise

Należąca do Mediabrands agencja Reprise rozpoczęła współpracę z firmą Enefit zajmującą się dostawą energii i gazu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enefit nowym klientem Reprise

Kampania realizowana przez Reprise ma wesprzeć Enefit w zbudowaniu świadomości marki ekologicznego dostawcy energii oraz w pozyskaniu nowych klientów z południa Polski, gdzie firma otworzyła niedawno swoje nowe biuro.

Reprise pozyskała nowego klienta w wyniku rekomendacji, poszerzając tym samym grono obsługiwanych bezpośrednio firm. Dotychczas Enefit samodzielnie prowadził działania marketingowe. Decydując się na współpracę z agencją, powierzył Reprise komunikację B2B i B2C obejmującą działania w obszarach SEM, social paid i performance.

Enefit jest częścią estońskiej grupy energetycznej Eesti Energia – jednego z największych producentów energii w krajach bałtyckich. Firma działa w Estonii, Finlandii, na Łotwie i Litwie, a od 2016 roku także w Polsce, gdzie oferuje usługi w zakresie zakupu energii, gazu oraz rozwiązań energetycznych dla klientów biznesowych. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych