SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Energa reklamuje ekologiczną ofertę Smart Eco

Grupa Energa wprowadza na rynek markę Smart Eco obejmującą usługi umożliwiające bardziej racjonalne i korzystne dla środowiska użytkowanie energii. Towarzyszy temu ogólnopolska kampania reklamowa.

Smart Eco pozwala konsumentom brać udział w racjonalnym zarządzaniu i wytwarzaniu energii. Oferta obejmuje pakiet Energetyczny Dom skierowany do odbiorców indywidualnych oraz przeznaczone dla klientów instytucjonalnych pakiety Energetyczne Osiedle, Energetyczna Firma i Energetyczny Urząd. Identyfikację wizualną marki, której hasło brzmi: „3xE – Ekologia, Ekonomia, Efektywność”, przygotowała agencja Dragon Rouge.

Wprowadzeniu oferty Smart Eco towarzyszy kampania reklamowa Energi obejmująca prasę (m.in. „Newsweek Polska”, „Forbes”, „Wprost”, „Polityka”, „Gazeta Wyborcza”, „Ładny Dom”, tytuły regionalne), internet (m.in. wp.pl, onet.pl, rp.pl, gazeta.pl, interia.pl i google.pl) oraz outdoor (ponad 300 billboardów w największych miastach, specjalnie zaaranżowane pociągi InterCity).

Kreację kampanii – zaplanowanej na cały wrzesień – przygotowała agencja reklamowa Martis wraz z centrum marketingu i komunikacji Energi, a zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Dołącz do dyskusji: Energa reklamuje ekologiczną ofertę Smart Eco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl