Era obniży ceny

Kułakowski: PTC obniży w grudniu ceny połączeń komórkowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah, planuje w grudniu obniżyć ceny połączeń komórkowych dla klientów abonamentowych, zapowiedział w czwartek prezes PTC Bogusław Kułakowski.

„W tej chwili trwają prace nad tym i myślę, że przed świętami gwiazdkowymi powinniśmy zobaczyć już jakiś ruch w stronę obniżki cen połączeń dla klientów abonamentowych” – powiedział Kułakowski podczas konferencji prasowej.

Wcześniej podobną obniżkę cen połączeń dla klientów abonamentowych zapowiedział także Polkomtel, operator sieci Plus GSM i Sami Swoi.

Zgodnie z nowym Prawem telekomunikacyjnym, które obowiązuje do września br., klienci otrzymali możliwość przenoszenia swoich numerów z jednego operatora do drugiego.

„Okazuje się to jednak stosunkowo kosztowne i technologicznie skomplikowane. W maju powołaliśmy już specjalny zespół , który nad tym pracuje” – powiedział Kułakowski.

Dodał, że przygotowany jest list do wszystkich operatorów komórkowych w tej sprawie.

„Zamierzamy się spotkać z operatorami i wymienić się naszymi spostrzeżeniami na ten temat” – powiedział także.

Według Kułakowskiego PTC nadal czeka na odpowiedź dotyczącą propozycji obniżki cen i marż za połączenia wykonywane z telefonów stacjonarnych na komórkowe (F2M) wysłaną do Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA).

„List wysłaliśmy dwa tygodnie temu i nadal czekamy na odpowiedź. Jednak z propozycji obniżenia marży przez TP SA, które operator ten wysłał do regulatora, jesteśmy zadowoleni i mówimy, że to jest to, o co nam od samego początku chodziło” – powiedział Kułakowski.

Dodał, że jak tylko PTC dostanie odpowiedź od TP SA w sprawie swojej propozycji, natychmiast podpisze odpowiednie aneksy dotyczące obniżenia stawek za połączenia F2M. (ISB)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu