SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Synoptis Pharma kampanią zachęca do otwartego rozmawiania o erekcji

Firma Synoptis Pharma rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem "Erosmowy". Chce nią edukować o tym, by otwarcie rozmawiać o erekcji.

Z przeprowadzonych na potrzeby kampanii rozmów z farmaceutami wynika, że problemy z erekcją nie są dla nich tabu. Nie mniej jednak większość przyznała, że mimo wieloletniego doświadczenia często nie wie, jak zacząć rozmowę na ten temat.

Rozmowy o realnych problemach są dostępne na stronie https://erosmowy.pl/ i na kanale Erosmowy na Spotify. Działania reklamowe będą realizowane, m.in. poprzez: artykuły sponsorowane i kampanię display na stronach skierowanych do farmaceutów, mailingi, print, posty w grupach zamkniętych, a także na kanałach farmaceutów-influencerów. Debata jest również wykorzystywana jako szkolenie.

Za pomysł i realizację kampanii dla klienta Synoptis Pharma odpowiada poznańska agencja kreatywna Pomarańcza.

Dołącz do dyskusji: Synoptis Pharma kampanią zachęca do otwartego rozmawiania o erekcji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl