SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play wprowadza eSIM dla wszystkich swoich klientów

Od najbliższego poniedziałku, 22 sierpnia, każdy klient Play będą mógł skorzystać z eSIM. Rozwiązanie będzie dostępne zarówno w ofertach abonamentowych, MIX jak i na kartę dla wszystkich klientów indywidualnych oraz biznesowych. Play to kolejny operator, umożliwiający klientom korzystanie z wirtualnej karty.

Article

eSIM to nic innego, jak cyfrowy odpowiednik tradycyjnej, plastikowej karty SIM. Umożliwia korzystanie ze wszystkich dotychczasowych usług, z jakich korzystał klient, bez konieczności posiadania fizycznej karty. W praktyce oznacza to komfort korzystania z telefonu (klient ma pewność, że karta nie zniszczy się, ani nie zgubi), wygodne korzystanie z karty np. na smartwatchu, a także ochronę środowiska (mniejsza produkcja plastiku). Rozwiązanie to pozwala także korzystać z funkcji dual SIM nawet w aparatach, w których producent nie przewidział dwóch slotów na fizyczne karty SIM.

Wymiana klasycznej karty na eSIM w Play jest darmowa i ma zapewniać klientowi maksymalne bezpieczeństwo. Aby jej dokonać należy udać się do jednego z salonów sieci, gdzie zostanie wygenerowany specjalny kod QR wraz z instrukcją instalacji. Sama wymiana trwa kilka chwil. Dodatkowym zabezpieczeniem zastosowanym przez Play jest trzygodzinny okres ochronny – o złożeniu wniosku o wymianę klient jest informowany poprzez wiadomości SMS i w razie potrzeby może w tym czasie przerwać wymianę kontaktując się z obsługą klienta.

Play to kolejny operator, który udostępnia klientom eSIM. Najpierw zrobił to Orange, w kwietniu br. – T-Mobile.

Na koniec marca br. firma P4, operator sieci Play (należy też do niej Virgin Mobile Polska), miała 12,473 mln aktywnych użytkowników, o 344 tys. więcej niż kwartał wcześniej. Kwartale przychody telekomu zmalały o 1,9 proc. do 1,773 mld zł, a zysk EBITDAaL - z 1,133 mld zł do 838 mln zł.

 

Dołącz do dyskusji: Play wprowadza eSIM dla wszystkich swoich klientów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Żadne oferty nie zastąpią solidnej pracy obsługi a z tym play ma problem wprowadzając usługi dla obsługi. Nie sztuka wprowadzać nowości i jednocześnie pozbawiać możliwości zarządzania numerami w play24 przez komputer.
odpowiedź