SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eska TV, Polo TV i Fokus TV oferują reklamy w telewizji hybrydowej

Grupa ZPR Media rozszerzyła ofertę o sprzedaż reklam wyświetlanych w ramach technologii telewizji hybrydowej. Pierwszą reklamę z oferty HbbTV wykupiła firma obuwnicza Deichmann, a oglądać można ją w Eska TV.

- Rozbudowaliśmy platformę hybrydową o możliwość zamieszczania reklam na wszystkich kanałach telewizyjnych, należących do Grupy ZPR Media. Umożliwi to realizację najbardziej różnorodnych interaktywnych i multimedialnych projektów promocyjno-reklamowych - mówi Bartosz Dorobiała, dyrektor ds. badań i rozwoju w Grupie Time.

Reklamy w telewizji hybrydowej wykupić można w kanałach Eska TV, Polo TV, Fokus TV i VOX Music TV. Technologia HbbTV jest dostępna przy emisji tych stacji w naziemnej telewizji cyfrowej oraz w wybranych kablówkach, m.in. Supermedia.

Klienci mogą reklamy w HbbTV zakupić samodzielnie oraz jako element większej kampanii crossmediowej. Za sprzedaż oferty odpowiada broker IDMNet.

Pierwsza reklamę w telewizji hybrydowej na antenie Eska TV wykupiła firma Deichmann. Pojawia się ona w formie 10-sekundowej zajawki po włączeniu kanału Eska TV w czasie premierowych i powtórkowych emisji „Najlepszego programu”. Aplikacja promuje konkurs, a obejrzeć w niej można spot reklamowy z udziałem Margaret lub galerię z jej stylizacjami.

Kampanię marki Deichmann przygotował Starcom Mediavest Group: za koncepcję kreatywną i produkcję reklam odpowiada SMG Next, działania content marketingowe we współpracy z Grupą ZPR realizuje SMG LiquidThread, a za strategię komunikacji oraz zakup mediów odpowiada SMG Starcom.

Dołącz do dyskusji: Eska TV, Polo TV i Fokus TV oferują reklamy w telewizji hybrydowej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Wprowadzenie możliwości emisji reklam HbbTV na kanałach Grupy ZPR do bardzo dobra informacja dla reklamodawców oczekujących niestandardowych i innowacyjnych form reklamy w TV, które łączą interaktywność internetu z siłą przekazu telewizji linearnej.

Telewizja hybrydowa HbbTV dysponuje bardzo dużym potencjałem w zakresie kreacji interaktywnych reklam telewizyjnych o czym mieliśmy się okazję wielokrotnie przekonać w dotychczas wyemitowanych reklamach HbbTV na kanałach TVP. O tym jak wyglądały dotychczasowe kampanie reklamowe można dowiedzieć się odwiedzając serwis hbbtv.pl lub uczestnicząc w styczniowej konferencji HbbTV Summit Poland.

odpowiedź