SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eskadra Publica zmieniła nazwę na Synertime

Synertime to nowa nazwa agencji public relations działającej dotychczas jako Eskadra Publica. Firma zyskała nową identyfikację wizualną zaprojektowaną przez Krzysztofa Fabianowskiego.

Eskadra Publica zmieniła nazwę na Synertime

Nazwa Synertime ma podkreślać, że dotychczasowa agencja Eskadra Publica stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną. Nowa nazwa ma też nawiązywać do lata. - Wierzymy, że ciepła, dobra atmosfera sprzyja efektywnej pracy - przekonuje Barbara Labudda, prezes agencji. - Lubimy to, co robimy i osoby, z którymi pracujemy. Zależało nam, by nowa nazwa pokazywała wyraźnie, że te wartości są dla nas bardzo ważne - dodaje Ewa Kaczmarek, wiceprezes firmy.

Synertime pod poprzednią nazwą działała przez 5 lat. Na początku ub.r. Labudda i Kaczmarek odkupiły od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka ich udziały w agencji, a firma przestała należeć go Grupy Eskadra (przeczytaj o tym więcej).

Nowa nazwa agencji oznacza również nowe logo - przedstawiające piktogram złożony z dwóch odwrotnych postaci, które razem tworzą pochyloną literę „S” symbolizującą synergię. W tym znaku można też dopatrzyć się symbol nieskończoności oraz uśmiechniętej buzi. Logotypu zaprojektował Krzysztof Fabianowski, managing partner w agencji Minima.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eskadra Publica zmieniła nazwę na Synertime

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
5635
Powalające logo :D
8 8
odpowiedź
User
Fajter
Agencja PR z tak niechwytną, niemrawą nazwą? Chyba już dwa razy obiła mi się o uszy, teraz trzeci i na bank nadal nie będę jej pamiętał...

"...które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną..." - wtf?
8 8
odpowiedź