Eskimos, Afrykanie i Aborygen reklamują rowery Maxim

Pod hasłem "Znajdziesz drogę, zajedziesz daleko" przebiega kampaniareklamowa rowerów Maxim. Akcja wykorzystuje wizerunek Eskimosa,Aborygena i mieszkańca Afryki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamująca model Excursion roweru Maxim żartobliwiepodkreśla, że można na nim odbyć bardzo długą podróż. Wyraża tozarówno hasło "Znajdziesz drogę, zajedziesz daleko", jak i kreacjapokazująca Eskimosa, Afrykanów i Aborygena, którzy wskazują dalsządrogę.

Akcja od połowy marca jest prowadzona w ogólnopolskiej prasiebranży rowerowej (m.in. "Magazyn Rowerowy" i "Bike Board"). Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa Betlej&Partners,natomiast zakupem mediów zajęła się firma Zasada Rowery produkującarowery marki Maxim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem