„Wkręć się w podróżowanie” w kampanii eSky.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa eSky.pl, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów. Akcja, obejmująca telewizję i internet, jest realizowana pod hasłem „Wkręć się w podróżowanie”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wkręć się w podróżowanie” w kampanii eSky.pl (wideo)

- Planując szerokie działania komunikacyjne dla eSky, chcieliśmy podkreślić dynamiczny rozwój produktów, jakie oferujemy oraz pokazać odbiorcom, że można z nami zorganizować każdy rodzaj wyprawy - od tej najbliższej czy weekendowej, aż po „wyjazd życia”. Z eSky podróżowanie na własną rękę jest nieskomplikowane i niedrogie - opisuje Rafał Bartoszewicz, marketing communication director w Grupie eSky.

Akcja jest realizowana od 16 sierpnia, obejmuje telewizję (największe stacje) oraz internet (Player, TVP VOD, serwisy podróżnicze, Facebook, Instagram i Twitter). Jednocześnie uruchomiono stronę inspiracje.esky.pl ze wskazówkami dotyczącymi planowania podróży i praw przysługujących podróżnym, a także informacjami o ciekawych destynacjach.

Produkcją spotów zajęła się agencja kreatywna Creogram, a materiały graficzne przygotowała H20 Creative. Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Media Republic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej