ESPN kupiła Scrum.com

Należąca do koncernu medialnego Walt Disney Co. amerykańskatelewizja sportowa ESPN kupiła kolejny serwis internetowy,skupiający się na dyscyplinie nie cieszącej się wielkąpopularnością w USA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak poinformowała agencja Reuters, ESPN przejęła scrum.com -portal informacyjny poświęcony rugby, szczególnie popularny wWielkiej Brytanii i Australii. Szczegóły finansowe transakcji niezostały ujawnione. Serwis ten powstał przed dziesięcioma laty, uszczytu sezonu rugby notuje około pół miliona czytelnikówmiesięcznie.

Dla ESPN zakup scrum.com jest częścią strategii polegającej nawyjściu poza typowo amerykańskie sporty i przyciągnięciu fanów zcałego świata. Stacja posiada wyłączne prawa do pokazywaniarozgrywek rugby Heineken Cup w Ameryce Łacińskiej, Australii, NowejZelandii, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej. W latach2007 - 2011 ESPN w większości krajów Ameryki Łacińskiej będzietransmitować również turniej IRB Rugby World Cup.

W tym roku amerykańska sieć przejęła już serwis Cricinfo,podobny do scrum.com, tyle że poświęcony krykietowi. Uruchomionezostały również wersje serwisu ESPNsoccernet.com w językufrancuskim, hiszpańskim, niemieckim i włoskim.

źródło: Reuters

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]