SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Kossut na czele EssenceMediacom w Polsce

Agencja EssenceMediacom, której start holding WPP ogłosił wiosną ub.r., rozpoczyna działalność operacyjną. W Polsce na jej czele stoi Jakub Kossut, poprzednio szef domu mediowego Mediacom (GroupM). 

Jakub Kossut, fot. materiały prasoweJakub Kossut, fot. materiały prasowe

Agencja EssenceMediacom, wchodząca w skład GroupM, została utworzona wiosną ub.r. w wyniku połączenia agencji Essence i Mediacom. Jak podało WPP, powstała w celu odkrycia nowych możliwości dla marek i w efekcie dostarczania prawdziwie zintegrowanych rozwiązań medialnych.

Teraz EssenceMediacom formalnie rozpoczyna działalność. Nowa firma - zatrudniająca 10 tys. osób w 120 biurach na całym świecie, kierowana na poziomie globalnym przez Nicka Lawsona - łączy w sobie digitalowe, oparte na danych, analityce i performance DNA firmy Essence ze skalą oferowanej przez MediaCom multikanałowej, audience planningowej oraz strategicznej ekspertyzy mediowej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wśród klientów EssenceMediacom są m.in. Adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company i Uber. Agencja będzie odpowiedzialna za ponad 21 mld dolarów w globalnych billingach mediowych (COMvergence, 2021).

EssenceMediacom jest częścią GroupM (grupy inwestycyjnej WPP zajmującej się mediami), co umożliwia jej dostęp do źródeł danych, benchmarków i innych zasobów tej jednostki, a także jej cross-channelowych zespołów Nexus i Choreograph.

- Ten proces trwał dziewięć miesięcy. Jestem podekscytowany, ponieważ nasze ambicje połączenia Essence i MediaCom w końcu się urzeczywistniły. Podstawą naszej agencji są ludzie. Dlatego pozostaniemy niezłomni w swoim zobowiązaniu do budowania środowiska, sprzyjającego nieustannej nauce. Tak, by mogli się rozwijać – i z czasem być możliwie najlepszymi. Nie mam wątpliwości, że wspólnie, z analityką, danymi i technologią „w naszych sercach”, dostarczymy wiele przełomowych rozwiązań naszym klientom - podkreśla Nick Lawson.

W Polsce na czele agencji stanął Jakub Kossut, dotychczas pełniący funkcję CEO w Mediacom. 

Dołącz do dyskusji: Jakub Kossut na czele EssenceMediacom w Polsce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
john
aktualne;d?
odpowiedź
User
why
czemu usuwacie komtarze?
odpowiedź
User
Wheheh
Czyli CEO był 9 dni?
odpowiedź