SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Etykiety jako kokardy w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

Pod hasłem „Podaruj radość!” rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli. W ramach akcji na niektórych butelkach napoju będą etykiety mogące służyć jako świąteczne kokardy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Fortis, SMG Liquid Thread i Rc2.

Article

Działania reklamowe Coca-Coli dotyczące Bożego Narodzenia będą realizowane pod hasłem „Podaruj radość!”. Bohaterami spotu są m.in. kobieta przygotowująca świąteczne smakołyki, zapracowana ekspedientka pakująca prezenty dla bliskich oraz zabiegany ojciec dekorujący dom. Wszystkich łączą radosna atmosfera, butelka Coca-Coli i postać Świętego Mikołaja.

W ramach akcji jak co roku w grudniu odbędzie się cykl eventów z charakterystycznymi bożonarodzeniowymi ciężarówkami Coca-Coli. Ponadto do sprzedaży trafi limitowana edycja półlitrowych butelek tego napoju z etykietą, którą łatwo można rozłożyć w świąteczną etykietę. Z kolei na puszkach o pojemności 330 ml i 250 ml będą grafiki ze Świętym Mikołajem i czerwonymi ciężarówkami.

 

W listopadzie działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, kinach, internecie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.

Za adaptację globalnych reklam i kreację polskich odpowiada agencja McCann Worldgroup, za kreację reklam i obsługę działań w social media - agencja SMG Liquid Thread, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Etykiety jako kokardy w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marian
O reklama coca coli. Przygotowania do świąt czas zacząć.
18 11
odpowiedź
User
widz1
Gdzie słynne czerwone ciężarówki???
16 10
odpowiedź
User
pavv
I co? I nic. Sprzedaż CC leży i kwiczy, a półki w sklepach się wkrótce połamią.
15 9
odpowiedź
User
j
I komu to w prezencie dawać? Bezdomnym? Nie rozumiem co to za prezent woda z cukrem żeby na nim kokardę wiązać. Do tego rok temu to samo w Wielkiej Brytanii było.
15 9
odpowiedź
User
j
I jeszcze wmówili ludziom, że coca cola ma się z Bożym Narodzeniem kojarzyć i radością. Nie z popsutym uzębieniem i grubymi Amerykanami.
13 9
odpowiedź