SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro 2008: Polsat zarobił już z reklam 73 mln zł

Nadawane od czwartku do niedzieli ćwierćfinały Euro 2008 oglądało wPolsacie i Polsacie Sport Extra średnio 4,3 mln widzów. Do tej porystacja zarobiła cennikowo na reklamach przy transmisjach zmistrzostw ponad 73 mln zł.

Euro 2008: Polsat zarobił już z reklam 73 mln zł

Mecze ćwierćfinałowe Euro 2008, które rozgrywane były odczwartku do niedzieli o 20:45, wraz z poprzedzającym je studiemoglądało w ogólnodostępnym Polsacie średnio 4,17 mln widzów -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Zapewniło to stacji udziały w rynku w wysokości33,58 proc., natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 - 36,42proc.

Ćwierćfinały Euro 2008 w Polsacie


Wszyscy16-49
DataMeczAMRSHR %SHR %
19-06-2008Portugalia - Niemcy4 284 16732,22%36,64%
20-06-2008Chorwacja - Turcja3 782 11731,57%34,40%
21-06-2008Holandia - Rosja4 268 80135,00%36,75%
22-06-2008Hiszpania - Włochy4 395 36335,27%37,87%
średnia4 169 51433,58%36,42%



Dodatkowe 191 tys. widzów śledziło transmisje w kodowanym PolsacieSport Extra.

Ćwierćfinały Euro 2008 w Polsacie SportExtra


Wszyscy16-49
DataMeczAMRSHR %SHR %
19-06-2008Portugalia - Niemcy218 0841,64%1,86%
20-06-2008Chorwacja - Turcja164 3701,37%1,71%
21-06-2008Holandia - Rosja190 5251,56%1,71%
22-06-2008Hiszpania - Włochy200 6391,61%2,29%
średnia191 1841,54%1,91%


Transmisje ćwierćfinałów Euro 2008 zapewniły Polsatowi zdecydowanąpozycję lidera pasma prime-time'owego. Druga w rankinguoglądalności TVP1 przyciągnęła przed telewizory prawie o połowęmniej widzów - przeciętnie 2,33 mln czyli mniej więcej co piątąosobę oglądającą wtedy telewizję. Kolejne miejsca zajęły TVN (1,78mln widzów) i TVP2 (1,62 mln widzów).


StacjaAMRAMR %SHR %
Polsat - Euro20084 169 51411,62%33,58%
TVP12 333 8026,50%20,68%
TVN1 779 4534,96%15,77%
TVP21 622 8614,52%14,38%


Do tej pory Polsat zarobił cennikowo na emitowaniu reklam przymeczach Euro 2008 i ich powtórkach 73, 15 mln zł, z czego najwięcejdzięki transmisjom w ogólnodostępnym Polsacie. Spotkaniaćwierćfinałowe przyniosły stacji cennikowe wpływy reklamowe wwysokości 15,49 mln zł.
Euro 2008 - zyski reklamowe
StacjaWpływyCzasLiczba


trwaniaspotów
Polsat69 290 06010:33:132192
Polsat Sport454 62202:19:18654
PolsatSport Extra3 403 08710:48:342416
Suma73 147 769

Ćwierćfinały Euro 2008 - zyski reklamowe
StacjaWpływyCzasLiczba


trwaniaspotów
Polsat14 680 78002:39:30536
Polsat Sport30 70000:08:3472
PolsatSport Extra774 75502:31:07528
Suma15 486 235

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Euro 2008: Polsat zarobił już z reklam 73 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl