SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG dla marki Kartell

Euro RSCG Sensors pomogła wprowadzić na polski rynek markę Kartell.

W tym celu agencja przeprowadziła szereg działań PR-owskich skierowanych do mediów, trendsetterów, gwiazd show-biznesu, a także środowisk biznesowych. Euro RSCG Sensors odpowiadała za przygotowanie i realizację kampanii PR i relacje z mediami. Agencja została wyłoniona na podstawie konkursu ofert. Dotychczas nikt nie zajmował się obsługą marki na polskim rynku. Osobą odpowiedzialną za działania dla klienta jest Ewa Lis, Senior Account Manager. Kartell skupia włoskich i światowych projektantów wzornictwa przemysłowego.

proto.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG dla marki Kartell

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl