SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Fit 8 warzyw

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała spot reklamowy nowej marki Tymbarku - Fit 8 Warzyw (Maspex Wadowice), prezentujący dwie atrakcyjne kobiety delektujące się smakiem warzyw

Celem reklamy jest poinformowanie o nowym produkcie oraz stworzenie wyraźnego, nowoczesnego i atrakcyjnego dla konsumentów wizerunku marki. Grupę docelową stanowią jak sam spot wskazuje aktywne kobiety ze średnich i dużych miast.

Emisja spotu zaplanowana została na cały rok w TVP, TVN, Polsat, TV4.

Za planowanie i kupno mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla nowej marki Fit 8 warzyw

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl