SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG Warsaw dla Żywiec Zdrój

Z początkiem lipca ruszyła kampania telewizyjna wody Żywiec Zdrój przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.

Kampania przebiega pod hasłem Żywiec Zdrój - Siła z gór, której celem jest zbudowanie nowego pozycjonowania marki.

Tematem filmu reklamowego jest zdobywanie szczytów, a jego przesłanie oparte jest na dążeniu do celu. Do jego osiągnięcia, tak jak do wyjścia na szczyt góry, potrzebna jest siła.

W filmie występujące osoby, wspinają się na szczyty górskie. Mężczyzna po wejściu na górę uderza butelką Żywiec Zdrój o skałę na znak osiągniętego celu. Dźwięk uderzenia odbija się echem w górach, a rytm echa podtrzymują inni turyści, którzy zdobyli szczyty, a jednocześnie zrealizowali swój cel. Według konceptu kreatywnego, satysfakcja z osiągnięcia celu zostaje przeniesiona na wodę, która jako czysta siła z gór pomaga w pokonywaniu codziennych wyzwań.

Kampania telewizyjna będzie emitowana w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN siedem,TVP3, Discovery, Animal Planet, Canal+, Hallmark, Kino Polska, Romantica. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla Żywiec Zdrój

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl