SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG Warsaw z kampanią 'Megabutelki' Kubusia

26 września ruszyła kampania telewizyjna soków Kubuś - 'Megabutelka' przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla firmy Maspex Wadowice.

Kampania informuje konsumentów o nowej Megabutelce soku, która pomieście dodatkowe 33% soku gratis i podkreśla zarazem wizerunek marki jako nowoczesnej, dynamicznej i bliskiej dzieciom. Zadaniem kampanii jest również zakomunikowanie konsumentom, iż w tym roku Kubuś obchodzi swoje 10. urodziny.
Spot reklamowy prezentuje Kubusia, który próbuje sfilmować swoją urodzinową butelkę soku. Niestety nie wychodzi mu to najlepiej, a wszystko dlatego, że nowa butelka jest tak duża, iż nie mieści się w kadrze.

15. sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany w stacjach: TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw z kampanią 'Megabutelki' Kubusia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl