SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

eurobank z nowym serwisem internetowym (wideo)

Ruszył nowy serwis internetowy eurobanku. Jego przygotowaniem i wdrożeniem zajęła się agencja MindChili.

Article

Nowy serwis internetowy eurobanku został wykonany w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do urządzenia, na którym jest wyświetlany.

Jeśli chodzi o nawigację, najbardziej widoczna zmiana to przeniesienie menu bocznego do rozwijanego menu głównego. Zmiany graficzne nie wpłynęły na architekturę informacji na podstronach z ofertą produktową banku. Przykładowo opłaty i prowizje, wcześniej umieszczone w zakładkach dostępnych pod krótką prezentacją produktu, w nowej wersji witryny znajdują się w tym samym miejscu.

Zmiany w serwisie można także obejrzeć na filmiku w narracji Piotra Adamczyka, który od 2 lat jest ambasadorem reklamowym eurobanku (przeczytaj o najnowszej kampanii z jego udziałem).

W kwietniu br. serwis eurobanku odwiedziło 375 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Za realizację i wdrożenie nowego serwisu internetowego eurobanku odpowiada agencja MindChili.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: eurobank z nowym serwisem internetowym (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hans
Całkiem fajna, choć SEOwiec pewnie płakał jak audytował :)
odpowiedź
User
ddd
Fajne?! W którym miejscu? Od tych gradientowych masek na zdjęciach aż bolą oczy! Czyżby wielki powrót do trendów z początku wieku? Ilość treści wyrzucana na każdej podstronie jest powalająca. Myślicie, że ktoś będzie miał ochotę wziąć się za czytanie tego? Przecież zastosowanie interaktywnych akcji do ukrywania/pokazywania większej ilości tekstów nie jest czymś skomplikowanym w dzisiejszych czasach. Dodatkowo, "maniera" eurobanku do nagłówków zaczynających się od małej litery jest co najmniej dziwna. Po pierwsze wygląda to fatalnie, a po drugie wprowadza niekonsekwencje względem pozostałych treści.
odpowiedź