SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Europejski budżet Powerade dla Fallon

Agencja Fallon wygrała przetarg na obsługę europejskiego budżetu reklamowego należącej do Coca-Coli marki napojów izotonicznych Powerade.

W pokonanym polu Fallon zostawiła agencję Mother, która obsługiwała budżet Powerade od maja zeszłego roku - informuje serwis Marketing Week.

Fallon będzie teraz odpowiedzialna za reklamy Powerade w telewizji, prasie oraz na nośnikach outdoor na terenie Europy.

Z kolei Mother będzie nadal pracować nad obecną prasową i outdoorową kampanią o nazwie "innergear", która promowała związek marki Powerade z igrzyskami olimpijskimi w Pekinie.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Europejski budżet Powerade dla Fallon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl