SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje „leasing dobrze rozegrany”

Pod hasłem „Leasing dobrze rozegrany” ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Artegence i dom mediowy OMG.

W nowej kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego reklamowane są wybrane usługi z jego oferty: ubezpieczenie OC/AC (tańsze nawet do 30 proc. z gwarancją stałej ceny przez cały okres umowy), karta paliwowa z rabatem 15 groszy na litrze, ubezpieczenie GAP oraz pakiet powypadkowej opieki medycznej Casco Medi gratis.

Reklamy podkreślają też korzyści wynikające z leasingu swobodnego, który w ofercie EFL pojawił się wiosną br.

Akcja jest prowadzona w internecie, obejmując e-mailingi oraz reklamy w sieciach afiliacyjnych i wyszukiwarkach. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Artegence, a za zakup mediów - dom mediowy OMG.

Dołącz do dyskusji: Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje „leasing dobrze rozegrany”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
bardzo ciekawa partyjka, kto kogo ? tak jak ze spotem drogowki ze slaska ,co ma
zapobiegac wypadkom drogowym, z Marylin Monroe,buahahaha. To jest reklama
drogowki przydroznej, lesniej i parkingowej i maly pornos na ostro nawet. Skandal.
odpowiedź