SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eurosport uderza kampanią w sieć Multimedia

Eurosport zachęca klientów sieci Multimedia Polska do zmianyoperatora. W dziewięciu regionalnych dziennikach ukazały sięreklamy uderzające w trzecią co do wielkości sieć kablową w Polsce.

- Eurosport zniknął z oferty Multimedia? Szukaj u innychoperatorów kablowych oraz na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ in. - brzmi treść płatnego ogłoszenia, które zostało opublikowane 1i 4 lutego m.in. w "Dzienniku Bałtyckim", "Gazecie Pomorskiej","Gazecie Współczesnej", "Kurierze Lubelskim" i "GazecieWrocławskiej".

Jakub Kwiatkowski, marketing manager Eurosportu, nie komentujereklamowej akcji kanału.

Przypomnijmy, że 1 lutego z oferty sieci Multimedia Polskazniknął Eurosport. Zastąpił go sportowy kanał TVP. Operator nieporozumiał się z francuskim nadawcą. Zaważyły kwestie finansowe. Wobronie sieci kablowej stanął prezes Polskiej Izby KomunikacjiElektronicznej, który skrytykował utrzymywanie przez Eurosport, wjego opinii, zawyżonych stawek pobieranych od operatorów.

Dołącz do dyskusji: Eurosport uderza kampanią w sieć Multimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl