SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eurosport wyprzedził Polsat Sport. TVP Sport stracił niemal połowę widowni

W lutym 2016 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Extreme Sports, zaś najwięcej stracił Orange Sport, który ma już udział bliski zeru - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział liderującego Eurosportu w lutym 2016 roku wyniósł 0,64 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 8,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat Sport, którego udział zwiększył się o 18,92 proc. do poziomu 0,44 proc.

Ostatnie miejsce podium należało do Polsat Sport News, który przed rokiem był czwarty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu poszedł do góry o 10,34 proc. do 0,32 proc.

Na czwartą pozycję (z drugiej) spadł TVP Sport, którego średni udział w lutym br. zmalał o 41,46 proc. do 0,24 proc.

Największym wzrostem, wynoszącym 60 proc. do 0,08 proc., pochwalić się mógł Extreme Sports. Stacja ta awansowała z dziewiątej na siódmą lokatę.

Z kolei największy spadek odnotował plasujący się na ostatniej pozycji Orange Sport, którego udział zmniejszył się o 66,67 proc. do 0,01 proc. Możliwe, że wkrótce stacja zmieni właściciela i zostanie przekształcona w FOX Sports.

Stacja

Wszyscy 4+

luty 2015

luty 2016

SHR %

SHR %

Eurosport

0,59%

0,64%

Polsat Sport

0,37%

0,44%

Polsat Sport News

0,29%

0,32%

TVP Sport

0,41%

0,24%

Eurosport 2

0,19%

0,23%

Canal+ Sport

0,27%

0,17%

Extreme Sports

0,05%

0,08%

Polsat Sport Extra

0,10%

0,07%

nSport+

0,10%

0,07%

Canal+ Sport 2

-

0,04%

Orange Sport

0,03%

0,01%

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. również należało do Eurosportu, który w lutym ub.r. był czwarty (0,30 proc. udziału; wzrost o 3,45 proc.). Z piątej na drugą pozycję awansował Polsat Sport News (0,26 proc.; bez zmian). Na podium znalazł się jeszcze Polsat Sport (0,25 proc.; - 16,67 proc.).

Największym wzrostem (o 35,71 proc. do 0,19 proc.) pochwalić się mógł tutaj Eurosport 2. Również i w tej grupie najwięcej stracił Orange Sport - było to 75 proc. do 0,01 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

luty 2015

luty 2016

SHR %

SHR %

Eurosport

0,29%

0,30%

Polsat Sport News

0,26%

0,26%

Polsat Sport

0,30%

0,25%

Canal+ Sport

0,38%

0,21%

Eurosport 2

0,14%

0,19%

TVP Sport

0,33%

0,17%

Extreme Sports

0,09%

0,11%

nSport+

0,10%

0,08%

Polsat Sport Extra

0,08%

0,06%

Canal+ Sport 2

-

0,05%

Orange Sport

0,04%

0,01%

Dołącz do dyskusji: Eurosport wyprzedził Polsat Sport. TVP Sport stracił niemal połowę widowni

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Nawet TVP Sport traci na dobrej zmianie :)
odpowiedź
User
Adam
0,01 % dla Orange Sport to i tak dużo. Bo to oznacza, że ktoś ten kanał ogląda. Pytanie tylko po co skoro tam nie ma nic do oglądania...
odpowiedź
User
KrystianD
Trzecie miejsce w grupie ogólnej no drugie w komercyjnej,to jest powód by Polsat Sport News wciąż nadawaĺ,a Polsat chce go zastąpić powtórkowym Super Polsatem,w którym miały by być nadawane treści dla osób niepełnosprawnych (język migowy,audiodeskrypcja)a przecież takie treści mogli by nadawać na innych kanałach,mają je przecież tyle. A tak pozbawią widzów NTC(DVB-T) sportu ,przecież ten kanał ma wyższą oglądalność nawet od Polsatu Sport,że o Polsacie Sport Extra już nie wspomnę. Oj coś czuję,że DVB-T daje im się we znaki i oglądalność ich płatnych kanałów im spada,to chcą podnieść ich oglądalność kosztem Polsatu Sport News.
odpowiedź