1,87 mln widzów Eurowizji Junior 2022 w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC

Pokazany w niedzielę po południu w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC finał 20. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior oglądało średnio 1,87 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W niedzielę, 11 grudnia br. o godz. 16.00 TVP1, TVP Polonia i TVP ABC transmitowały na żywo finał 20. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. Widowisko odbyło się w Erywaniu w Armenii.

Średnia widownia relacji na trzech antenach wyniosła 1,87 mln osób. Przełożyło się to na 15,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 537 tys. osób) oraz 12,04 proc. w grupie 16-59 (AMR - 747 tys. widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W TVP1 Eurowizję Junior 2022 śledziło średnio 1,67 mln widzów. W TVP Polonia było to 103 tys., a w TVP ABC - 100 tys.

grafika

Dla porównania, zeszłoroczny finał Eurowizji Junior w TVP1 miał 2,41 mln widzów, czyli o 740 tys. oglądających mniej. Widowisko rok temu również było transmitowane w TVP Polonia i TVP ABC, ale wyniki z tych stacji nie są znane.

Wygrał Lissandro

20. Konkurs Piosenki Eurowizji Junior wygrał Lissandro, reprezentant Francji z utworem „Oh Maman!”. Reprezentantka Polski - Laura Bączkiewicz (utwór „To the moon”) - uplasowała się na miejscu dziesiątym (95 pkt.). W rywalizacji udział wzięło łącznie 16 młodych artystów.

Eurowizja Junior to widowisko muzyczne, w którym dzieci - reprezentanci państw należących do Europejskiej Unii Nadawców - prezentują utwory stworzone specjalnie na tę okazję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu