SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

Grupa Eurozet zmienia strategię internetową - będzie koncentrować się na rozwijaniu w sieci marki Radio ZET. Z związku z tym z firmą rozstaje się Sebastian Wojciechowski, dotychczasowy dyrektor pionu nowych mediów.

Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

- Dotychczasowa strategia zakładała uruchomienie projektu rozwoju marki ZET jako nowej marki internetowej. Nowa strategia oznacza rozwijanie Radia ZET w sieci jako marki radiowej. Projekt www.niagaro.pl zostanie przeniesiony jako serwis muzyczny na stronę www.radiozet.pl - podała spółka w komunikacie.

Decyzja o zmianie strategii oznacza przekształcenia w strukturze Eurozetu. Działy techniczne i informatyczne przechodzą pod zarządzanie Renaty Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Dział tworzący serwis www.zetnews.pl będzie podlegać Rafałowi Olejniczakowi, redaktorowi naczelnemu Radia ZET.

Sebastian Wojciechowski, dyrektor pionu nowych mediów Grupy Eurozet odpowiedzialny za realizację dotychczasowej strategii internetowej, odejdzie ze spółki z dniem 1 stycznia 2012 br.

- Sebastian ma odmienną wizję strategii internetowej, dlatego podjęliśmy wspólną decyzję o jego rozstaniu z Grupą -
komentuje Monika Bednarek, prezes Grupy Eurozet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no tak
dziw, że francuzi jeszcze nie poznali się na pani prezes
8 8
odpowiedź
User
żaba Monika
Żabojady jeszcze będą żałować tej decyzji!
8 8
odpowiedź
User
MistrzCIętejRiposty
I tak to na naszych oczach dokonuje się prawdziwa radiowa rewolucja: słuchalność zmienia się w klikalność. Amen.
8 8
odpowiedź
User
strateg
mam pytanie, która to już strategia?bo co kilka tygodni Eurozet kogoś wywala i pisze o nowych strategiach :)gubicie się w Waszych strategiach, pomysłu na radio brakuje a sosik staje się śmierdzący-dlatego kiszenie się w nim nadal jest bardzo ryzykowne! wyniki nadal spadają, serwis niagaro okazał się kolejną książkową klapą eurobzdetu!zamiast napisać że znowu macie straty-to wypisujecie komunikaty o strategiach!na Żurawiej trzeba wymienić kilka nazwisk na nowe osoby i statek może nie utonie!
8 8
odpowiedź
User
Flowerpot
Historia sie powtarza. Spróbujmy przewidzieć kolejne kroki. Za chwile na miejsce Wojciechowskiego wejdzie ktoś, kto zdaniem Bednarek jest genialny i w kogo geniuszu ta sie zauroczy i położy wszystko co do tej pory było zrobione. Następnie wycofa sie ze wszystkiego co klepnela i zrobi zwrot. Czy któryś z dziennikarzy byłby łaskaw zapytać panią monikę o poprzednie oświadczenia, podjęte decyzje, o słowa rzucone na wiatr? Wystarczy poczytać z jakim przekonanaiem mówiła o tamtych strategiach. co dzisiaj zostało z tamtej bablaniny?
Trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny, zanim będzie za późno i nic juz nie da sie uratować.
Branża sika ze śmiechu obserwując puste ruchy, które donikąd nie prowadzą. To nie jest zarządzanie. To jest bladzenie dziecka we mgle. Jedynka, wsteczny, jedynka, wsteczny, prawo, lewo, prosto, do tylu. W zasadzie róbcie tak dalej. Co ja sie będę martwić cudzymi problemami.
8 8
odpowiedź