Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

Grupa Eurozet zmienia strategię internetową - będzie koncentrować się na rozwijaniu w sieci marki Radio ZET. Z związku z tym z firmą rozstaje się Sebastian Wojciechowski, dotychczasowy dyrektor pionu nowych mediów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Dotychczasowa strategia zakładała uruchomienie projektu rozwoju marki ZET jako nowej marki internetowej. Nowa strategia oznacza rozwijanie Radia ZET w sieci jako marki radiowej. Projekt www.niagaro.pl zostanie przeniesiony jako serwis muzyczny na stronę www.radiozet.pl - podała spółka w komunikacie.

Decyzja o zmianie strategii oznacza przekształcenia w strukturze Eurozetu. Działy techniczne i informatyczne przechodzą pod zarządzanie Renaty Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Dział tworzący serwis www.zetnews.pl będzie podlegać Rafałowi Olejniczakowi, redaktorowi naczelnemu Radia ZET.

Sebastian Wojciechowski, dyrektor pionu nowych mediów Grupy Eurozet odpowiedzialny za realizację dotychczasowej strategii internetowej, odejdzie ze spółki z dniem 1 stycznia 2012 br. - Sebastian ma odmienną wizję strategii internetowej, dlatego podjęliśmy wspólną decyzję o jego rozstaniu z Grupą - komentuje Monika Bednarek, prezes Grupy Eurozet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe