Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

Grupa Eurozet zmienia strategię internetową - będzie koncentrować się na rozwijaniu w sieci marki Radio ZET. Z związku z tym z firmą rozstaje się Sebastian Wojciechowski, dotychczasowy dyrektor pionu nowych mediów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Dotychczasowa strategia zakładała uruchomienie projektu rozwoju marki ZET jako nowej marki internetowej. Nowa strategia oznacza rozwijanie Radia ZET w sieci jako marki radiowej. Projekt www.niagaro.pl zostanie przeniesiony jako serwis muzyczny na stronę www.radiozet.pl - podała spółka w komunikacie.

Decyzja o zmianie strategii oznacza przekształcenia w strukturze Eurozetu. Działy techniczne i informatyczne przechodzą pod zarządzanie Renaty Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Dział tworzący serwis www.zetnews.pl będzie podlegać Rafałowi Olejniczakowi, redaktorowi naczelnemu Radia ZET.

Sebastian Wojciechowski, dyrektor pionu nowych mediów Grupy Eurozet odpowiedzialny za realizację dotychczasowej strategii internetowej, odejdzie ze spółki z dniem 1 stycznia 2012 br. - Sebastian ma odmienną wizję strategii internetowej, dlatego podjęliśmy wspólną decyzję o jego rozstaniu z Grupą - komentuje Monika Bednarek, prezes Grupy Eurozet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]