SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euvic Media zajmie się promocją portalu dane.gov.pl

Agencja Euvic Media (d. ClickAd) wygrała przetarg Kancelarii Premiera dotyczący internetowej kampanii promującej otwartość danych i portal dane.gov.pl - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 11 konkurentów, w tym m.in. Aplan Media i Sigma Bis.

fot. Shutterstock.comArticle

Zleceniem Kancelarii Premiera zainteresowanych było 12 firm: Novitzki (198,4 tys. zł), Fabryka Marketingu (128,5 tys. zł), Madogz (212,7 tys. zł), Spali Films (213,8 tys. zł), Five Media (168,9 tys.zł), Euvic Media(114,8 tys. zł), Mastermind Media (190,5 tys. zł), Cityboard Media (160,8 tys.zł), Aplan Media (212 tys. zł), Sigma Bis (112,7 tys. zł), Tarraya (153,2 tys. zł) oraz konsorcjum: Trimtab Arteria Management z Polymus (145,5 tys. zł).

KPRM do współpracy wybrała Euvic Media, podpisując z nią półroczną umowę na kwotę 93,3 tys. zł netto (bez VAT).

Kampania prowadzona będzie wyłącznie w internecie i potrwa minimum 12 tygodni. Jej celem jest wywołanie potrzeby korzystania z otwartych danych publicznych, udostępnionych na portalu dane.gov.pl oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie otwartych danych.

Działania będą promować ponowne wykorzystywanie danych z portalu dane.gov.pl w produktach, aplikacjach i usługach, ze szczególnym uwzględnieniem danych udostępnionych lub planowanych do udostępnienia przez API. Mają też pokazać potencjalnym użytkownikom czym są i do czego służą otwarte dane, jak można je wykorzystywać, również do rozwoju własnej działalności.

Kampania będzie skierowana głównie do przedsiębiorców - aktywnych użytkowników internetu, w wieku 25-45 lat z miast, skłonnych tworzyć nowe modele biznesowe, nowe produkty, usługi i zastosowania w oparciu o otwarte dane publiczne - przede wszystkim działających w sektorze kreatywnym - zainteresowanych programowaniem i IT.

Euvic Media będzie odpowiadać m.in. za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej kampanii, opracowanie jej założeń, potem zaplanowanie i realizację, w tym zakup mediów. Kampania ma obejmować szerokie działania w internecie, w tym również media społecznościowe i wyszukiwarki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Euvic Media zajmie się promocją portalu dane.gov.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Burak
Jak to Sigma dała najtaniej i nie wygrała? Co to ma znaczyć?
odpowiedź