SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Evian, Dove i Internet Explorer z najpopularniejszymi reklamami 2013 roku na YouTube (wideo)

Serwis AdWeek podał ranking 10 najchętniej oglądanych reklam w 2013 roku na YouTube. W pierwszej trójce znalazły się spoty marek Evian, Dove i Microsoft.

Article

W dziesiątce najpopularniejszych reklam na YouTube w br. według AdWeeka zabrakło miejsca dla takich reklam jak niedawny spot Turkish Airlines z Kobe Bryantem i Leo Messim (zobacz go i przeczytaj więcej) oraz słynnego już „The Epic Split” Volvo z Jean Claude’em Van Damme’em (bardzo chętnie parodiowanego przez internautów - zobacz szczegóły), mimo że zebrały one o wiele większą liczbę odsłon niż niektóre spoty znajdujące się w zestawieniu.

AdWeek tłumaczy jednak, że aby zakwalifikować się do rankingu, reklamy musiały zebrać znaczącą liczbę organicznych wyświetleń na samym YouTube. W ten sposób w rankingu znalazły się spoty, które faktycznie przykuły uwagę widzów, a nie tylko te, które były często emitowane jako pre-rolle przed innymi filmami.

>>> „Bałkanica” i SA Wardęga w Polsce, PSY i Harlem Shake na świecie - TOP klipów n –YouTube w 2013 roku (wideo)

W konsekwencji czołową trójkę utworzyły reklamy wody mineralnej Evian, kosmetyków Dove i przeglądarki Internet Explorer. Ten pierwszy do 10 grudnia zanotował 67,7 mln wyświetleń, podczas gdy dziesiąty w rankingu spot Audi obejrzano 10,7 mln razy.

Lista dziesięciu najchętniej oglądanych reklam na YouTube w 2013 roku wg Adweeka

10. Audi, Prom

Klient: Audi
Nazwa kampanii: Prom
Agencja: Venables Bell & Partners
Data umieszczenia na YouTube: styczeń 2013
Ilość wyświetleń na YouTubie (wg stanu z 10 grudnia) : 10 752 192


9. Volkswagen, Get In. Get Happy

Klient: Volkswagen
Agencja: Deutsch LA
Nazwa kampanii:  Get In. Get Happy
Data umieszczenia na YT: styczeń 2013
Ilość wyświetleń na YT: 14 778 736


8. RAM, Farmer

Klient: RAM
Agencja: The Richards Group
Nazwa kampanii: Famer
Data umieszczenia na YT: luty 2013
Ilość wyświetleń na YT: 16 675 564


7. Geico, Hump Day

Klient: Geico
Agencja: Martin
Nazwa kampanii: Hump Day
Data umieszczenia na YT: maj 2013
Ilość wyświetleń na YT: 19 039 341


6. Kmart, Ship My Pants

Klient: Kmart
Agencja: Draftfcb
Nazwa kampanii: Ship My Pants
Data umieszczenia na YT: kwiecień 2013
Ilość wyświetleń na YT: 20 189 400

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Evian, Dove i Internet Explorer z najpopularniejszymi reklamami 2013 roku na YouTube (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
eeee..... mnie zafascynowala reklama winter tale z pantera cartiera, cudo,
troche bym ruchy kocie poprawil w paru momentach,ale.... swietna jest
9 8
odpowiedź