Ewa Pajor ambasadorką Volkswagen Financial Services

Piłkarka Ewa Pajor dołączyła do grona ambasadorów marki Volkswagen Financial Services w ramach kampanii „Setki tysięcy…”. Pajor pojawi się w materiałach promocyjnych realizowanych w Polsce i Hiszpanii.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Ewa Pajor ambasadorką Volkswagen Financial Services

Wybór Ewy Pajor jako ambasadorki nowej kampanii promującej mobilność nie jest przypadkowy – to naturalna kontynuacja działalności firmy VW FS, która od dłuższego czasu stawia na autentyczność, pasję, a przy tym napędza sportowe emocje. Wizerunek piłkarki doskonale współgra z wartościami marki, a dodatkowym atutem jest jej powiązanie z klubem FC Barcelona, którego oficjalnym partnerem jest CUPRA, marka należąca do Grupy Volkswagen – przekonuje firma w komunikacie. 

– Ewa Pajor to symbol determinacji i profesjonalizmu. Jej historia inspiruje, a energia, charyzma i liczne sukcesy idealnie wpisują się w DNA naszej marki. Sport, podobnie jak mobilność, wymaga odwagi, dynamiki i konsekwencji w działaniu. To właśnie takie postawy chcemy pokazywać naszym klientom, wspierając ich w drodze do realizacji marzeń. Wierzymy, że współpraca pozwoli nam dotrzeć do nowych odbiorców i wzmocni ekspozycję wartości, które są nam bliskie – zaznacza Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.

Kim jest Ewa Pajor?

Ewa Pajor to napastniczka, od sezonu 2024/25 jest zawodniczką FC Barcelony Femeni. Od 2009 roku jest reprezentantką naszego kraju w piłce nożnej kobiet, a od 2013 roku członkinią seniorskiej kadry narodowej 

– Na boisku jak i w życiu ważną rolę odgrywa determinacja, zaufanie i gotowość na nowe wyzwania. Cieszę się, że mogę współpracować z Volkswagen Financial Services, marką, która wspiera ludzi w ich codziennej drodze. Dosłownie i w przenośni. Mobilność daje wolność i niezależność, a to połączenie zajmuje szczególne miejsce w moim sercu – podkreśla Ewa Pajor. 

Współpraca obejmuje szeroką gamę materiałów – od kanałów social media, przez YouTube, aż po kampanie digitalowe. W dłuższej perspektywie prawa do emisji mogą być poszerzone także o telewizję.

Materiały powstałe w ramach współpracy będą udostępniane stopniowo od pierwszej połowy sierpnia. Kampanię zrealizowano w Barcelonie i Poznaniu, a całość produkcji to trzy dni zdjęć wideo i jeden dzień sesji fotograficznej.

Współpraca VW FS z polską napastniczką została zaplanowana na rok z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka