SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Ewa Sadowska szefową PR i content marketingu w Douglas Polska

Ewa Sadowska zaczęła pracę jako szefowa PR i content marketingu w firmie Douglas Polska zarządzającej siecią sklepów z perfumami i kosmetykami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej była związana m.in. z firmami UPC Polska, L’Oreal Polska, RSCG Sensors i Pandora Jewelry.

Ewa Sadowska Article

Jako szefowa PR i content marketingu Ewa Sadowska odpowiada w Douglas Polska za strategię komunikacji i zarządzanie projektami medialno-konsumenckimi oraz aktywności z zakresu content marketingu, social media i PR.

Poprzednio przez osiem lat Sadowska pracowała w UPC Polska, odpowiadała tam za komunikację PR i social media. Zarządzała projektami wspierającymi pozycjonowanie marki w obszarze innowacji, m.in. programem Think Big adresowanym do przedsiębiorców z regionu Europy Centralnej i Wschodniej, którzy chcą opierać swój rozwój na nowych technologiach.

Wcześniej przez prawie trzy lata była związana z agencją Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR), gdzie zajmowała się PR produktowym, relacjami z mediami i organizacją imprez m.in. dla UPC, Sharp i Reader’s Digest.

Ponadto pracowała w działach public relations firm Pandora Jewelry i L’Oreal Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ewa Sadowska szefową PR i content marketingu w Douglas Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing