Była szefowa biura reklamy TVP ma nową pracę. Przeszła do wydawcy „Super Expressu”

Ewelina Czuba, poprzednio szefowa biura reklamy Telewizji Polskiej, objęła stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży wideo w Grupie ZPR Media, wydającej m.in. „Super Express”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Była szefowa biura reklamy TVP ma nową pracę. Przeszła do wydawcy „Super Expressu”

Jako dyrektor rozwoju i sprzedaży wideo Ewelina Czuba będzie odpowiadać w Grupie ZPR Media za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.

Objęła nowo utworzone stanowisko w firmie. Zarządzany przez nią zespół ma być powiększany.

W lutym br. Ewelina Czuba pożegnała się z biurem reklamy Telewizji Polskiej, z którym była związana przez 19 lat. Początkowo pracowała w zespole handlowym, w 2011 roku została zastępca dyrektora ds. handlowych, a w 2017 roku objęła stanowisko dyrektor całego biura.

Po jej odwołaniu szefem biura reklamy TVP został Marcin Gudowicz, który wrócił do publicznego nadawcy po kilku latach pracy jako chief bussines development officer w Ströer Polska.

Ewelina Czuba była arbitrem w Komisji Etyki Reklamy, a obecnie jest członkiem drugiej kadencji rady nadzorczej IAA Polska - Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

W 2022 roku Time SA, jedna z głównych spółek zależnych Grupy ZPR Media, wydająca „Super Express” i grupę czasopism oraz sprzedająca ofertę reklamową kilku stacji radiowych, osiągnęła wzrost przychodów o 2,6 proc. do 292,84 mln zł. Zmalał jej zysk netto z 36,17 mln zł do 16,87 mln zł. Wzrosły wpływy ze sprzedaży prasy i przychody reklamowe, zatrudnienie zwiększyło się o ponad 100 etatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?
Materiał reklamowy

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii