„Ewolucja wymaga impulsów” w kampanii BPSC

W prasie i internecie startuje wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa firmy BPSC oferującej systemy do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP). Akcję przedsiębiorstwo przygotowało wspólnie z agencjami Fortune Cookie i Imago PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania BPSC jest zaplanowana na trzy najbliższe tygodnie. Przez pierwsze dwa tygodnie będą emitowane reklamy wizerunkowe, zapowiadające ostatni etap, w którym zaprezentowane zostanie nowe rozwiązanie firmy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. Cała akcja przebiega pod hasłem „Ewolucja wymaga impulsów” podkreślającym innowacyjność oferty BPSC.

Kampania obejmuje dzienniki i magazyny biznesowe i IT oraz ich serwisy internetowe („Computerworld” / Computerworld.pl, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Forbes”, „Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł” / wnp.pl, money.pl, „Parkiet” / parkiet.com, „Puls Biznesu” / pb.pl, „Rzeczpospolita”).

grafika

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dział marketingu BPSC. Za serwis prezentujący nowe rozwiązanie firmy oraz działania B2B odpowiada agencja interaktywna Fortune Cookie, a za planowanie i realizację działań public relations oraz konsulting - agencja Imago PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski