„Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)

Firma pośrednictwa finansowego Expander rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Walczymy o Twoje marzenia”. Przygotowały ją firmy marketingowe Walk, Film Reaktor i Value Media.

te
te
Udostępnij artykuł:
„Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)

Głównym bohaterem reklam jest pracownik Expandera, który w stylu superbohatera stara się spełnić oczekiwania klientów. W kampanii prezentowana jest udostępniona właśnie przez firmę porównywarka kredytów hipotecznych, pozwalająca zestawiać oferty z 15 banków w oparciu o 17 kryteriów (wszystkie dane i parametry ofert są aktualizowane).

- Przedstawienie  naszego eksperta, jako agenta do zadań specjalnych, ma pokazać że jako firma indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta i w zależności od jego aktualnych potrzeb pomagamy realizować plan od początku do końca. Stąd też specyficzny motyw, rodem z kina akcji, dzięki któremu pokazujemy widzom zmagania pośrednika w spektakularnej filmowej konwencji, oczywiście z przymrużeniem oka - opisuje Agnieszka Kiewesz, brand manager Expandera.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/expander-ma-nowe-logo-i-identyfikacje-wizualna-ekspert-finansowy-zamiast-niezaleznego-doradcy-finansowego ##

- Najważniejsze, żeby nie tylko marzyć, ale przede wszystkim realizować marzenia. Dzięki porównywarce kredytów każdy Klient będzie mógł zrobić pierwszy krok na drodze do ich realizacji a resztą zajmiemy się my - dodaje Agnieszka Kiewesz.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz kina Multikino (spot w wersji 15-, 30- i 45-sekundowej). Zasadnicza część akcji potrwa do połowy lutego.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Walk. Spot wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo, a produkcją zajął się dom produkcyjny Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej