SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fabryka Marketingu kupi reklamy w internecie do kampanii o podwyżce 500+

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej na obsługę mediową w internecie działań promujących podwyżkę 500+ - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczył zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych, na potrzeby działań informacyjnych dotyczących podwyższenia wysokości świadczenia wychowawczego od stycznia 2024 roku (z 500+ na 800+), realizowanych przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.

Oferty w nim złożyły: Sigma Bis - wspólna agencja Orlenu i PZU (złożyła ofertę z ceną 492 tys. zł), Mexad (492 tys. zł), Cityboard Media (505,5 tys. zł), Youwillsee (506,8 tys. zł) oraz Fabryka Marketingu (492 tys. zł).

Zaplanowana kampania ma potrwać 4 miesiące. Jej budżet to 492 tys. zł.

Resort najwięcej punktów przyznał Fabryce Marketingu i to tę agencję wybrał do współpracy.

Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu kupi reklamy w internecie do kampanii o podwyżce 500+

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kampania wyborcza PiS
Tylko co tu promować? Każdy zainteresowany wie o podwyżce... a jak nie wie, to dowie się w styczniu po wysokości przelewu (podwyżka obejmie automatycznie wszystkich, którym świadczenie się należy). Chodzi tylko i wyłącznie o kampanię wyborczą PiS (podobnie jak przekręt z tymi piknikami) finansowaną za pieniądze publiczne (czyli nas wszystkich).

Program swoją drogą jest porażką, bo wcale nie przyczynił się do wzrostu dzietności w Polsce (wskaźnik spadł jeszcze bardziej za rządów PiS).
odpowiedź