"Fabryka pomysłów" dla Simplus Team

Fabryka Pomysłów realizuje kampanię Simplus Team na sieci nośników typu screenboard

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Swym zasięgiem obejmuje ona 100 uczelni wyższych oraz Szkół Języków Obcych Empik w całej Polsce. Plakaty zamontowane zostały na połowie sieci screenboardów, czyli w tak zwanym pakiecie jedna druga oferty.

Screenboardy to nowa oferta Fabryki Pomysłów. Są to konstrukcje formatu 21 x 10 cm. umieszczone na górnej części monitora komputerowego. Screenboardy znajdują się na wysokości wzroku studenta, gwarantując długi kontakt z komunikatem reklamowym. Wszystkie stanowiska komputerowe objęte siecią nośników posiadają stały dostęp do internetu. Odbiorcami screenboardów są osoby uczące się, w przedziale wiekowym 19-28 lat. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]