Facebook i Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski wspierają globalną kampanię na rzecz osób z niepełnosprawnościami #WeThe15

Facebook we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim stworzył serię filmów pokazujących pozytywy wpływ sportu na życie osób z niepełnosprawnością. W ten sposób wspierają ruch na rzecz praw człowieka #WeThe15.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Facebook i Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski wspierają globalną kampanię na rzecz osób z niepełnosprawnościami #WeThe15

Facebook nawiązał współpracę z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim (IPC), aby wesprzeć #WeThe15, globalny ruch na rzecz praw człowieka, reprezentujący 1,2 miliarda osób z niepełnosprawnością, które stanowią 15 proc. światowej populacji.

Czteroczęściowa seria filmów prezentuje życie lokalnych społeczności z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Nowej Zelandii i Brazylii oraz pokazuje, w jaki sposób Facebook umożliwił ich członkom nawiązywanie kontaktów i rozwijanie pasji, dając w ten sposób realny wpływ na otaczającą ich rzeczywistość.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-ban-talibowie,7170136684828289a ##

W jednym z odcinków pojawią się The Derby Wheelblazers, brytyjski zespół koszykówki na wózkach. Drużyna odgrywa ważną rolę w lokalnej społeczności i zaprasza do swojego środowiska ludzi o różnych umiejętnościach, w tym zawodników bez niepełnosprawności.

Kolejnymi grupami pojawiającymi się w odcinkach serii są: Associação Bola pra Frente Esportes Adaptados, drużyna piłkarska w Sao Paulo dla zawodników z niepełnosprawnościami, zrzeszająca osoby po amputacjach; Te Arawa Swimming Club, inkluzywny klub w Rotorurze, prowadzony przez lokalną społeczność, która wierzy, że pływanie powinno być dostępne dla wszystkich; oraz Surf for All z Nowego Jorku, organizacja non-profit, której celem jest zachęcenie ludzi ze wszystkich środowisk do czerpania radości z surfowania.

Seria filmów została wyprodukowana przez Facebooka we współpracy z IPC w ramach wsparcia kampanii #WeThe15.

"Zmiana zaczyna się od sportu" "Wierzymy, że zmiana zaczyna się od sportu. IPC chce powstrzymać dyskryminację osób z niepełnosprawnościami na świecie i sprawić, aby były aktywnymi, widocznymi i zaangażowanymi członkami globalnego społeczeństwa. W trakcie kampanii #WeThe15 mamy nadzieję zaprezentować siłę z jaką sport może zmieniać postawy, poprawiać dostępność i zwiększać możliwości osób z niepełnosprawnościami z całego świata. Seria filmów stworzona we współpracy z Facebookiem pokazuje, jaką rolę technologia i sport mogą odegrać w pomaganiu ludziom i zbliżaniu ich do siebie" - mówi cytowany w komunikacie Craig Spence, dyrektor ds. marki i komunikacji w IPC.

"Jako globalna społeczność musimy zjednoczyć się, by wspierać marginalizowane społeczności, takie jak osoby z niepełnosprawnościami, które stanowią aż 15 procent światowej populacji. Dlatego też wspieramy akcję #WeThe15 poprzez tę serię filmów. Seria pokazuje rolę jaką Facebook odgrywa w rozwoju społeczności, a także wpływ, jaki mogą one wywierać w realnym świecie" – dodaje Peter Hutton, dyrektor ds. partnerstw sportowych Facebooka.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-ochrona-prywatnosci-private-lift-measurement,7170138420295809a ##

Z Facebooka regularnie korzysta na świecie ponad 2,8 mld użytkowników. W drugim kwartale br. Facebook osiągnął wzrost przychodów o 56 proc., do 29,08 mld dolarów i zysku netto z 5,18 do 10,39 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski