SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook przedstawił inteligentne okulary Ray-Ban Stories

Facebook zaprezentował Ray-Ban Stories: inteligentne okulary, które pozwalają na robienie zdjęć i kręcenie wideo w nowy, bardziej naturalny sposób, a także umożliwiają dzielenie się swoimi doświadczeniami, słuchanie muzyki i dzwonienie. Kosztują 299 dolarów.

Article

Okulary Ray-Ban Stories będą dostępne w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Irlandii, Włoszech i Wielkiej Brytanii w 20 różnych wariantach, kosztujących od 299 dolarów.

Okulary Ray-Ban Stories zostały wyposażone w podwójne zintegrowane kamery 5 MP, które pozwalają uchwycić spontaniczne momenty z wyjątkowej pierwszoosobowej perspektywy. Zdjęcia i 30-sekundowe filmy można rejestrować przy użyciu przycisku przechwytywania oraz bez użycia rąk dzięki poleceniom głosowym Facebook Assistant. W momencie uruchomienia aparatu zapali się dioda LED informująca innych o tym, że nagrywany jest film lub robione zdjęcie.

W okulary wbudowane są też opływowe, douszne głośniki, a zestaw trzech mikrofonów Ray-Ban Stories zapewnia lepszą jakość dźwięku podczas połączeń i nagrywania wideo. Technologia formowania wiązki i algorytm tłumienia szumów zapewniają wyjątkowo dobrą jakość rozmów.

Ray-Ban Stories łączą się z nową aplikacją Facebook View, która umożliwia udostępnianie relacji i wspomnień przyjaciołom i obserwującym w mediach społecznościowych. Aplikacja jest dostępna na urządzenia z iOS i Androidem. Ułatwia edytowanie i dzielenie się treściami przechwyconymi przez okulary oraz importowanie ich do aplikacji takich jak Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger, Twitter, TikTok czy Snapchat. Umożliwia także zapisanie zdjęć i filmów w telefonie i edytowanie lub udostępnianie ze swojego urządzenia.

Ray-Ban Stories dostępne są w dwudziestu różnych wariantach, w tym także najbardziej kultowych modelach Ray-Bana - Wayfarer/Wayfarer Large, Round i Meteor. Można także wybrać jeden spośród pięciu kolorów oprawek i dopasować wybrane soczewki - przezroczyste, przeciwsłoneczne, fotochromowe i korekcyjne.

Okulary Ray-Ban Stories będą wyposażone w specjalnie zaprojektowane przenośne etui ładujące. W pełni naładowany futerał umożliwia korzystanie z okularów przez trzy kolejne dni bez konieczności podłączania etui do prądu.

Okulary Ray-Ban Stories ważą tylko około pięć gramów więcej niż oryginalny model Wayfarer.

Bez treści reklamowych

Okulary Ray-Ban Stories i Facebook View pozbawione są treści reklamowych. Zdjęcia i filmy nie będą też wykorzystywane do personalizacji reklam. Jeśli jednak zdjęcie zostanie udostępnione jakiejś aplikacji, będzie ono podlegało jej regulaminowi i zasadom.

W celu zachowania większej prywatności zdjęcia i filmy przechowywane w okularach są szyfrowane. Ray-Ban Stories można sparować tylko z jednym kontem na raz, więc jeśli zostaną zgubione i ktoś spróbuje sparować je z nowym telefonem i kontem na Facebooku, wszelkie dane i multimedia zapisane w okularach zostaną automatycznie usunięte.

Dodatkowo Facebook opracował wytyczne dotyczące właściwego korzystania z okularów - niektóre z nich pojawiają się bezpośrednio w aplikacji. Wszystkie zalecenia dostępne są online na specjalnie stworzonej w tym celu podstronie poświęconej ochronie prywatności.

Z Facebooka regularnie korzysta na świecie ponad 2,8 mld użytkowników. W drugim kwartale br. Facebook osiągnął wzrost przychodów o 56 proc., do 29,08 mld dolarów i zysku netto z 5,18 do 10,39 mld dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook przedstawił inteligentne okulary Ray-Ban Stories

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ambasador
To teraz policja nie będzie mogła wyjąć sim -karty jak to robiła nagrywającym świadkom brutalności policjantów ? Pomyślcie , policjancie toczeni gapiami , każdy z nich ma czarne okulary, jak tu przeprowadzać interwencje ?
odpowiedź
User
terzi
Jasne po sukcesie google glas to również musi być sukces
odpowiedź