Facebook i Instagram z nową opcją w Polsce. Jedna wiadomość do wielu użytkowników

Polscy użytkownicy Facebooka i Instagrama mogą już korzystać z nowej opcji - kanałów nadawczych. Jest ona skierowana głównie do właścicieli fanpage’y.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Facebook i Instagram z nową opcją w Polsce. Jedna wiadomość do wielu użytkowników

Kanały nadawcze służą do wysyłania jednym kliknięciem tej samej wiadomości do wielu użytkowników obserwujących dany fanpage na Facebooka lub profil na Instagramie. W wiadomościach oprócz tekstu mogą być grafiki, wideo, GIF-y, ankiety i notatki głosowe)

Użytkownicy mogą dołączać do wybranych kanałów nadawczych, żeby być na bieżąco ze wszystkimi informacjami. Kanały mają inny status niż prywatne wiadomości na Facebooku i Messengerze.

grafika

Kanały nadawcze zostały zapowiedziane przez Marka Zuckerberga na początku br. Początkowo były dostępne dla wybranych użytkowników - najpierw na Instagramie, a od października także na Facebooku.

Meta Platforms zapewnia, że nowe narzędzie jest bezpieczne: jeśli pojawią się tam nieodpowiednie treści, użytkownicy mogą mogą zgłosić zarówno sam kanał nadawczy, jak i konkretne wiadomości.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/subskrypcja-facebook-instagram-cennik-drogo-absurd,7169465211647617a ##

W zeszłym kwartale Meta Platforms osiągnął rekordowe w swojej historii 34,15 mld dolarów przychodów i 11,58 mld dolarów zysku netto, mimo że dział obejmujący metawersum przyniósł 3,7 mld dolarów straty. Ze wszystkich platform należących do koncernu (także Messenger i WhatsApp) korzystało codziennie 3,14 mld internautów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały